subota, 19. prosinca 2015.

NAJDRAŽI FILM

Moj najdraži film je Sam u kući 1
Redatelj: Chris Columbus 
Glavni glumci: Macaulay Culkin (Kevin), Daniel Stern (bandit), Joe Pesci (bandit) itd. 


Radnja
Kevin McCallister je dječak koji se s obitelji sprema na obiteljsko putovanje. Idu u Francusku provesti božićne blagdane. Svi u kući užurbano se spremaju, no to ne dira previše Kevina. Na kraju ga zaborave, jer su umjesto njega slučajno brojali drugog djećaka. To ne primjete sve dok već nisu u avionu na pola puta, no nema aviona za brzi povratak i nemaju izbora nego čekati. U naselje kod Kevina dolaze pljačkaši Harry i Marv. Oni uvijek kradu obiteljske kuće dok su obitelji na odmoru. Kevinu je dužnost očuvati kuću od njih, te priprema razne zamke za njih kako bi ih spriječio. Na kraju to i uspijeva, a njegova se obitelj sretno vratila doma.

Meni je to najdraži film zato što je jako smiješan. Smiješno mi je gledati pljačkaše kako upadaju u zamke. Gledam ga svake godine i svaki put mi je iznova smiješan. Naravno gledat ću ga i dalje.

1 komentar: